fbpx
iskoristite seyonu praynika da unapredite svoj lozaltz program

Praznici su vreme za porodicu i prijatelje, davanje i odmor. Tokom praznika potrošači troše više novca na poklone i različite kupovine, pa je ovo odlično vreme da unapredite svoj loyalty program, ili ukoliko ga nemate, da ga pokrenete. Već smo mnogo puta isticali prednosti koje loyalty program donosi Vašem poslovanju pa se nećemo ponavljati. Usmerićemo se na to kako možete bolje da se povežete sa svojim korisnicima, učlanite nove ljude u svoj program i aktivirate stare neaktivne članove.

Pripremite se na vreme

Znam da je čudno, kao da smo pre mesec dana čekali Novu 2020 – u godinu, ali zaista je prošlo već skoro godinu dana. Iako ima još vremena do predstojećih praznika, nije loše na vreme se pripremiti i sprovesti planove i ideje bez žurbe. Osmislite kako će Vaš loyalty program da izgleda tokom sezone praznika. Po čemu će da se razlikuje kako od Vašeg standardnog programa tako i od programa Vaših konkurenata na tržištu. Cilj je da privučete što više novih korisnika koji će uz Vas ostati dugi niz godina.

Ono što možete da uradite je da svojim korisnicima date motiv da budu aktivniji u kupovini kao i da se učlane u Vaš loyalty program. Najprostije rešenje je da poklonite nešto za svako novo učlanjenje. Na taj način, Vaše mušterije zaista nemaju šta da izgube ako postanu Vaš loyalty korisnik, pa su male šanse da će ovakvu ponudu da odbiju. Već postojećim članovima obezbedite razne popuste i pogodnosti relevantne za praznike koji dolaze. Pored toga, možete i da organizujete besplatno pakovanje poklona, kako bi Vaši članovi mogli da dobiju lepo upakovan poklon koji će pokloniti dragoj osobi. Sve su ovo načini na koje možete da se približite svojim korisnicima i stupite u dublji odnos.

Personalizacija i dupliranje poena

Kako su praznici period davanja, poklonite svojim lojalnim kupcima duplo više poena u okviru svake kupovine. Pored toga što je ovo lep gest koji će Vaši članovi znati da cene, on takođe stvara i veću želju za kupovinom baš kod Vas, kao i osećaj hitnosti, jer duplo više bodova će dobijati samo u određenom vremenskom periodu. Možda će ih to saznanje podstaknuti da kupe nešto što već duže vreme odlažu, kako bi za tu kupovinu dobili veliki broj poena.

Kada šaljete ponude svojim članovima potrudite se da one budu personalizovane. Pored toga što ćete navesti ime korisnika, proverite šta je najviše kupovao ranije, pa mu spram toga kreirajte ponudu. Ponudite mu ono što će mu biti najzanimljivije, kako biste povećali šanse da se odluči na kupovinu.

Organizujte praznične događaje

Učinite da se Vaši korisnici osećaju posebno i cenjeno. Kroz organizovanje različitih događaja tokom praznične sezone, bićete daleko ispred konkurencije i privući ćete nove korisnike Vašeg brenda. Ljudi kupuju emocijama a ne logikom. Ukoliko učinite da se dobro osećaju i ubacite ih u praznično raspoloženje, sigurno ćete videti porast u prodaji

U okviru događaja koji budete osmislili, obavezno istaknite svoje loyalty kartice na vidno mesto. Ponudite različite poklone i popuste, neka ceo prostor odiše prazničnom energijom. Možete da izložite i gift kartice. Velike su šanse da će Vaši potrošači kupiti gift karticu na poklon nekom svom prijatelju. Poklon kartice dizajnirajte u skladu sa godišnjim dobom i praznicima. Osmislite nekoliko vrsta različito dizajniranih gift kartica, kako bi kupci mogli da imaju veći izbor prilikom kupovine.

Neka Vaši zaposleni budu Vaši najbolji promoteri

Kako na prazničnim događajima tako i u redovnom poslovanju, obučite svoje zaposlene da uvek na pravi način predstave Vaš loyalty program. Neka ponude potencijalnim članovima mogućnost učlanjenja i neka im do detalja objasne celokupan program i benefite koje će imati ukoliko odluče da se učlane. U suprotnom, gubite veliki broj potencijalnih članova.

Daću Vam primer iz ličnog iskustva. Prodavnica u kojoj često kupujem ima svoj loyalty program. Svaki put na kasi me pitaju da li sam član, ja odgovaram da nisam. Kako sam shvatio da kao kupac mnogo gubim time što nisam njihov korisnik, rešio sam da se raspitam o programu i da se učlanim. Međutim, kada sam sledeći put na kasi pitao kako mogu da se učlanim i kako program funkcioniše, dobio sam odgovor da sve imam na njihovom sajtu. Naravno, još uvek nisam otišao na sajt i učinio taj dodatni napor da se učlanim. Zato, kad god imate priliku da steknete korisnika, ne dozvolite mu da se ohladi i zaboravi na Vas. Iskoristite priliku i uključite ga na licu mesta.

Animirajte neaktivne članove da se ponovo aktiviraju

Svako poslovanje ima veliki broj ljudi koji već duže vreme ne posećuju njihove prodavnice i ne kupuju njihove proizvode. Sezona praznika Vam daje savršen razlog da ih kontaktirate i ponovo uključite. Pošaljite im personalizovani mejl, ponudite im bonuse ili dodatne poene, sitne nagrade itd.

Nagradite svoje najlojalnije kupce

Sa druge strane, sigurno imate kupce koji su lojalni Vašem brendu i redovno kupuju kod Vas. Nagradite ih, ponudite im da pređu na viši nivo članstva. Uz to, ponudite im različite pogodnosti, popuste i poklone za svakog novog člana Vašeg loyalty programa koga dovedu. Preporuka od usta do usta je i dalje sjajna za marketing, pa je svakako treba iskoristiti i ulepšati praznike kako sebi tako i Vašim lojalnim kupcima.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *