prednosti-gift-kartice

Mnogi ljudi imaju mišljenje da gift kartice koriste samo prestižni brendovi i luksuzne prodavnice, međutim, sve je veći broj manjih lokalnih prodavnica koje uživaju u benefitima svog programa sa gift karticama. Naime, gift kartice imaju neverovatan potencijal da povećaju profit, ojačaju vernost kupaca i prošire ciljnu grupu potrošača.

Gift kartice su kao i bilo koji drugi proizvod koji se nalazi u vašem asortimanu za koji morate osmisliti marketing i preciznu cenovnu strategiju. Svakako treba uključiti i online i offline marketing strategije, ukoliko ste u mogućnosti. Međutim, nije dovoljno samo odštampati bilo šta na karticam, pustiti kartice u promet bez detaljne strategije i očekivati da će vam se profit udvostručiti, bez ulaganja vremena, novca i drugih resursa. Zato ćemo se u ovom tekstu detaljnije pozabaviti najvažnijim prednostima koje pravilno osmišljeni programi gift kartica donose sa sobom.

Besplatna dostava

Gift kartica može vrlo lako proći kroz poštansko sanduče što vam omogućava da naplatite mnogo manje, ili čak ništa, za dostavu kada je vaši kupci naruče preko interneta. Uzimajući u obzir činjenicu da, u današnje vreme, sve veći broj ljudi poćinje da kupuje preko interneta, besplatna dostava na kućnu adresu može igrati veliku ulogu u njihovoj odluci. Ova pogodnost, takođe, podstiče ljude da ih šalju direktno kao poklone na kućnu adresu primalaca.

Dodatna reklama za vaš brend

Gift kartice vaše kompanije će nositi vaš oznake vaše firme i kontakt informacije tako da bilo u čijim rukama da završe, služe kao odlična reklama za vaš posao. A s obzirom da imaju i novčanu vrednost, potrošači će ih mnogo pažljivije čuvati za razliku od drugih plastičnih kartica.

Ne zauzimaju prostor

Gift kartice zauzimaju vrlo malo prostor i prilično su praktične, tako da ih možete prodavati bilo gde. Možete, na primer, ostvariti saradnju sa manjim lokalnim radnjama i dogovoriti da se gift kartice prodaju kod njih, jer je dovoljna samo jedna kutija da se skladišti veliki broj kartica. Mnogi od njih bi oberučke prihvatili ovakvu ponudu jer će, na taj način, imati priliku da ponude svojim kupcima nešto novo, za mali procenat od prodaje.

Povećanje prodaje

Poznata je činjenica da ako kupac poseduje gift karticu u određenoj sumi novca, on će najčešće u toj radnji potrošiti veću sumu, jer shvata da neće moći da dobije kusur ukoliko ne iskoristi svu predviđenu svotu. Na ovaj način, kupac koristi pun iznos svoje gift kartice jer niko ne želi da mu „propadne“ novac. Naravno, ako neko kupuje preko vaše internet stranice, on mora da napravi nalog i registruje se kod vas, što vam daje dodatnu mogućnost da mu s vremena na vreme šaljete promotivne mejlove i drugi marketinški materijal kako biste lakše zadobili lojalnost tog kupca i podstakli ga da češće kupuje kod vas.

Profit

Većina manjih preduzetnika misli da gift kartice i ne donose veliki profit, jer one samo daju tačan iznos novca koji će neko potrošiti umesto neke druge osobe, a služe samo kao zamena za gotovinu. Međutim, to je pogrešno razmišljanje, jer su istraživanja u velikim trgovinskim lancima prošle godine pokazala da je čak 30% prodatih gift kartica isteklo, što znači da nisu iskorišćene do predviđenog roka, tako da taj „poklon“ veliki broj potrošača i nije iskoristio. To praktično znači da je čak 30% novca od zarade od gift kartica dobijeno za apsolutno ništa! Osmišljene pravilno, gift kartice mogu promovisati vaš biznis dajući vam dodatni marketinški aspekt kako biste privukli još veći proj potrošača.

Vrlo je redak slučaj da se ništa ne zaradi od prodaje gift kartica, jer one, pored toga što predstavljaju sjajnu reklamu za vaš brend, istovremeno i eliminišu zamenu robe koja je bila svakodnevna pojava koja se povezivala sa kupovinom poklona, jer kupac ne uzima pogrešnu boju ili veličinu proizvoda, već ostavlja to osobi kojoj je poklon i namenjen. Međutim, ponekad se ipak desi da i programi sa gift karticama završe neslavno, ali to se dešava isključivo u slučajevima kada su pogrešno osmišljene i loše vođene.

Kvalitetna zaštita

S obzirom da su gift kartice zapravo pripejd vaučeri za proizvode ili usluge i, kao takve, one moraju biti adekvatno zaštićene od neovlašćenog korišćenja ili umnožavanja. U tu svrhu mogu se koristiti različiti načini štampe, personalizacije sa bar kodom, magnetnom trakom itd. Visok nivo zaštite se, takođe, može postići upotrebom holograma, hologramskih nalepnica, mikroštampe ili beskontaktnog čipa.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *