benefiti hotelskih ključ kartica

U poslednjih nekoliko godina, plastične ključ kartice doživljavaju ogromni porast popularnosti, pogotovo kod velikih hotelskih lanaca koji sada već uveliko koriste plastične kartice umesto običnih ključeva. Međutim, koji su pravi razlozi za ovu promenu? U daljem tekstu ćemo pokušati da istražimo šta se zapravo krije iza ovog novog svetskog trenda.

Lakoća i praktičnost

Jedna od glavnih osobina hotelskih ključ kartica je to što su izuzetno lake i, samim tim, zgodne za korišćenje i čuvanje. Odavno je prošlo vreme kada ste nosili privezak sa ključevima svuda sa sobom – ključ kartica sada može savršeno da stane čak i u novčanik. Plastične ključ kartice su, takođe, najjednostavnije rešenje za ljude koji žele da imaju pristup različitim prostorijama, a pritom da budu savršeno sigurni da je svaka pojedinačna prostorija zaključana. Isto tako, gosti velikih hotela se mogu odjaviti vrlo brzo sa svojim ključ karticama što prilično olakšava i ubrzava ovaj proces, na obostrano zadovoljstvo.

Isplativost i pristupačnost

Sa pojavom plastičnih ključ kartica, prošlo je i ono vreme kada ste morali da menjate bravu ili nabavljate rezervni ključ. Sada je taj proces ubrzan i poboljšan, jer ukoliko vaš gost izgubi svoji ključ karticu, nema potrebe da tražite glavni ključ kako biste pravili novi, već jednostavno deaktivirate određenu ključ karticu u sistemu i odštampate novu za svega nekoliko minuta.

Smanjenje rizika

Veliki problem za hotele u prošlosti je predstavljalo to što su „tradicionalni“ ključevi morali da budu označeni brojem sobe koju taj ključ otvara, tako da je svako ko bi na bilo koji način došao u posed tog ključa znao koju sobu on otvara. Ovaj problem je zadavao velike glavobolje kako gostima tako i zaposlenima u hotelu, jer su se zbog njega dešavale brojne neželjene situacije, od krađi i drugih bezbednosnih problema, pa sve do privatnih razmirica koje su bile neprijatne prvenstveno po goste. U današnje vreme, sa pojavom plastičnih ključ kartica koje se ne moraju označavati brojem sobe, nestali su i navedeni problemi, a sigurnost i bezbednost gostiju je podignuta na znatno viši nivo.

Još jedan pozitivan sigurnosni aspekt ključ kartica je što se mogu programirati da zabrane ulaz nosiocu kartice posle određenog vremena noći ili jutra. Naime, u velikom broju hostela bez 24-časovne recepcije i obezbeđenja, ključ kartice se koriste da bi se otvorila vrata zgrade. Na ovaj način se može mnogo bolje obezbediti mir i sigurnost gostiju i osoblja prvenstveno tokom kasnih večernjih sati.

Brendiranje

Plastične ključ kartice u hotelima su mnogo više od običnog sredstva kojim se otvaraju vrata hotela ili sobe; one imaju dosta drugih mogućnosti i odlično su sredstvo za promociju što pruža više prikaza za vaš hotel, ponudu ili događaj. Plastične ključ kartice se vrlo lako mogu personalizovati kako bi promovisale vaš brend sa elegantnim dizajnerskim rešenjima i zato predstavljaju i odlično marketinško rešenje.

Reklamiranje na plastičnim hotelskim kartica je u svetu odavno postalo veoma popularan trend. Bilo da ste vlasnik kompanije koja traži efektan i lak način da povećate bazu potrošača, ili imate hotel koji traži partnera za biznis ili želi da promoviše neki važan događaj, iskoristite prednost ovog pametnog i dostupnog rešenja, koje se dokazalo kao sjajno rešenje za skoro svaki vid biznisa.

Marketing

Skoro sve možete reklamirati na vašim plastičnim ključ karticama – dostavu hrane, kladionice, rent-a-kar firme, filmove, sajam, sportski događaj, izložbu itd. Ova kartica se, takođe, može koristiti kao kartica za popust koja pruža specijalne ponude u prodavnicama oko hotela koje će nosilac plastične ključ kartice najviše posećivati.

Kao što možete i da pretpostavite, mnogi gosti vašeg hotela će često sačuvati svoje plastične kartice kao suvenire, ili će ih prosto zadržati u džepu i zaboraviti da ih vrate na recepciji. Međutim, to nikako ne mora da bude loše, jer će one podsetiti goste na provedeno vreme u vašem hotelu. Ipak, te ključ kartice moraju da izgledaju kvalitetno i elegantno, jer će, u suprotnom, završiti u đubretu kada se izvade iz džepa.

Ukoliko sve uradite kako treba, ključ kartice će istovremeno biti i vizit karte vašeg hotela. Investicija koju ste uložili u ove kartice će se vratiti višestruko, zato što je ovo dugoročna i veoma efikasna marketing poruka. Ovakve ključ kartice često na prednjoj strani imaju fotografiju sa pogledima hotela ili najatraktivnije usluge u ponudi kao što su bazeni, kazina, restorani, itd. Ukoliko želite još efikasniji marketinški trik, plastične ključ kartice možete personalizovati sa brojem sobe i ličnim imenom svakog klijenta vašeg hotela.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *