kontrola pristupa tokom vanrednog stanja

Kontrola pristupa tokom vanrednog stanja je nešto čemu biste trebali da posvetite svoje vreme, kako biste bili sigurni da je sve zaštićeno i bezbedno. Niko nikad nije potpuno spreman za funkcionisanje u vanrednom stanju. Odluke o mnogim poslovnim procesima se donose u trenutku kada je potrebno, bez mnogo vremena za razmatranje. Vanredno stanje zahteva brzo reagovanje i obuhvata nekoliko segmenata koji su ključni za funkcionisanje  poslovanja. Na prvom mestu tu su bezbednost, organizacija zaposlenih i radnog vremena, rad sa klijentima, obezbeđivanje proizvodnje, snabdevanja ili uslova za rad.

Predlog vredan vašeg razmatranja

Da ne biste bili potpuno nespremni u periodima globalnih kriza, pandemija ili vanrednih stanja, možete da razmotrite sistem za kontrolu pristupa vašim kancelarijama ili objektima. Nekoliko vrlo konkretnih benefita ovih sistema mogu da doprinesu boljim rezultatima vašeg poslovanja čak i kada je polje delovanja ograničeno.

Štitite svoje zaposlene i povećavate njihovu bezbednost

Suočili smo se sa globalnom pandemijom virusa i došli u situaciju da moramo ograničiti aktivnosti koje uključuju cirkulaciju ljudi. Poslovanja koja nisu mogla da pređu na rad od kuće, moraju da nađu način da kontrolišu pristup poslovnim prostorijama. Kontrola pristupa tokom vanrednog stanja je idealna, jer u svakom trenutku vrlo brzo možete menjati ko ima pristup, ko ne; možete ograničiti ulaz na svega nekoliko osoba ili potpuno zabraniti pristup nekim delovima koji su osetljivi.

Osiguravate svoju opremu, arhivu ili robu

Nije potrebno napomenuti koliko su krizne situacije rizične za očuvanje celokupne bezbednosti poslovanja. Smanjen broj ljudi u objektima ili usmerenost na rad od kuće, ostavljaju prostor za zloupotrebe. Postoji potencijalna opasnost po opremu, mašine ili dokumenta koja su vam pod specijalnim nadzorom. Automatski sistemi za kontrolu pristupa su najbezbedniji jer se ne radi o klasičnim bravarskim sistemima koji su podložni obijanju. To su najčešće RFID sistemi koji u kombinaciji sa video nadzorom mogu biti najbolje rešenje za zaštitu vašeg celokupnog poslovanja.

Poboljšavate i modernizujete poslovanje

Svesni smo koliko su standardni načini zaključavanja nepouzdani i koliko je rizično ostavljati nekome kopiju ključa od poslovnog prostora. Automatizacija sistema za bezbednost, ne samo da povećava sigurnost celokupnog poslovanja, već doprinosi i modernizciji poslovnih procesa i imidžu kompanije. Danas se kompanije utrkuju po što boljem employer branding-u jer je sada pored kvaliteta usluga ili proizvoda izrazito bitno kakav ste poslodavac i da li svojim zaposlenima poboljšavate procese rada.

Evidentirate radne sate svojih zaposlenih

Prilagođavanje vanrednom stanju se uvek odnosi na promene u radnom vremenu i režimu rada vaših zaposlenih. Nemojte da dopustite da se neki radni sati vaših zaposlenih ne evidentiraju, jer to može da napravi problem prilikom obračuna zarade ili evidentiranja slobodnih dana. Poštovanje vaših zaposlenih se pre svega ogleda u poštovanju njihovog vremena provedenog na poslu ili prekovremenom angažovanju, a svaki sistem za kontrolu pristupa može da bude i sistem za evidentiranje radnih sati što automatski optimizuje vaše troškove i unapređuje poslovanje.

Sistem koji se prilagođava vama

Sistem za kontrolu pristupa može biti prilagođen vašem poslovanju u potpunosti. Kartice za pristup su najčešći i najpraktičniji način očitavanja. Mogu biti klasične kartice sa dualnim interfejsom i na jednoj kartici se može programirati pristup za nekoliko objekata. Na taj način možete kontrolisati ko od ovlašćenih lica ima pristup određenim prostorijama. Kartice mogu biti personalizovane, sa logotipom kompanije ili ID podacima, o čemu vi odlučujete u skladu sa politikom vaše kompanije. Takođe, kartice mogu biti RFID i sa beskontaktnim očitavanjem, što je idealno za transportne firme ili za pristup službenom parkingu ili voznom parku. Kartice imaju svu propratnu opremu, kao što su okovratne trake, praktični držači koji mogu biti rastegljivi i koji vaši zaposleni mogu uvek imati sa sobom. Možete instalirati i fizičke prepreke, kao što su rampe koje će u sebi imati instaliran sistem za očitavanje i kontrolu pristupa.

Najbolja strategija je biti spreman

Implementacija sistema za kontrolu pristupa uopšte nije komplikovana. Naš predlog je da što pre obezbedite ovaj sistem svom poslovanju i da budete spremni ne samo za vanredna stanja, već i da strateški planirate unapređenje koje se ne odnosi samo na realizaciju targeta, već na mnogo širu sliku poslovne kulture i bezbednosti. Čuvajte sebe i svoje zaposlene, jer to je poruka koja će odjeknuti mnogo više u kriznim vremenima i koja će svima nama pomoći da se vanredne situacije što pre i što bezbolnije prevaziđu.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *