kako da kreirate loyalty kartice

Loyalty kartice mogu biti sjajno marketinško sredstvo za Vaše poslovanje. Pomažu kod brendiranja i dolaska do novih mušterija, a najveću ulogu igraju u zadržavanju starih već lojalnih kupaca. Kako bi uspešno mogle da obavljaju svoj posao u promociji i održavanju zadovoljstva Vaših klijenata, važno je da kartice budu profesionalno izrađene i jasno osmišljene. Koje su to ključne stavke koje treba uklopiti da bi Vaš program lojalnosti bio uspešan?

Jasno definišite nagradu

Koliko dobro poznajete svoje mušterije? Što bolje upoznate svoje kupce, njihove navike i potrebe, lakše ćete osmisliti nagrade za njih i biti uspešniji u poslovanju. Ukoliko još uvek niste sigurni šta je najbolje da ponudite kao nagradu za redovno korišćenje Vaše loyalty kartice, ne brinite, loyalty kartice su tu da Vam pomognu.

Preko loyalty kartica imate jasan uvid u potrošačke navike kupaca, kroz loyalty sistem koji prati potrošačku korpu. Uz ove informacije, znatno lakše ćete osmisliti nagrade kojima će se Vaši kupci zaista radovati, pa će se i potruditi da ih ostvare.

Nakon što ste odredili nagrade koje će se Vašim lojalnim mušterijama dopasti, ključ je u tome da ih jasno definišete. Što je program transparentniji i lakši za razumevanje, biće uspešniji. Ponudite svojim kupcima nagrade koje ne mogu da odbiju i gledajte kako Vaš posao raste.

Takođe, razmislite o tome da ponudite različite nagrade različitim grupama kupaca. Svi smo drugačiji i individue za sebe, pa ono što se dopada meni, možda se neće dopasti nekom drugom. Zato bi bilo dobro prilagoditi program i loyalty kartice različitim vrstama kupaca.

Dizajnirajte loyalty karticu

Kada je reč o dizajnu, ne treba stvari previše komplikovati, ali treba istaći svoj brend i biti prepoznatljiv. Kvalitet kartica je važan. Plastične loyalty kartice su dobar izbor, zbog svoje dugotrajnosti i funkcionalnosti – jednostavno se implementira sistem za čekiranje kartice na kasi. Sve je vrlo jednostavno za korišćenje i razumevanje, kako za Vas tako i za Vaše mušterije.

Loyalty kartice znatno unapređuju Vaš brend, pa je neizostavni deo svake loyalty kartice logo firme. U zavisnosti od dizajna, logo može biti na prednjoj ili na zadnjoj strani, može biti veći ili manji, ali suština je da se jasno vidi kako bi se znalo kojoj kompaniji loyalty kartica pripada. Uz logo možete da stavite i slogan poslovanja, kako biste dodatno unapredili marketing i brendiranje.

Boje su sledeća stavka o kojoj treba da razmislite. Kartica bi svakako trebalo da bude u bojama Vašeg poslovanja. Ovde se ponovo vraćamo na brendiranje, pa ako su boje Vašeg biznisa recimo plava i teget, nelogično je da Vam loyalty kartice budu žute.

Iako na tržištu postoje različiti gotovi modeli dizajna koje možete da implementirate na svoje kartice i samo promenite tekst i logo, uvek je bolje da budete potpuno jedinstveni i autentični u izradi svojih kartica. Ako ne znate odakle da počnete i nemate ljude koji u tome mogu da Vam pomognu, naš dizajnerski tim je tu da kreira loyalty kartice za Vaše poslovanje, tako da se efekat njihove upotrebe maksimizuje i dovede do najboljih rezultata.

Različite vrste kartica

Loyalty kartice ne moraju uvek da budu iste, odnosno standardnih dimenzija. Potrošačima su puni novčanici svakojakih kartica, počevši od platnih preko vizit kartica pa sve do loyalty kartica. Iako je dobro da imate i ove klasične kartice, nije loša ideja da kreirate i mini loyalty kartice.

Mini kartice su praktične i jednostavne za upotrebu. Lako se nose, staju u džep, tašnu ili novčanik, zauzimaju manje mesta, a mogu i da se okače na ključeve pa da se nose kao privezak. Uz osnovnu loyalty karticu, standradnih dimenzija, možete svojim potrošačima dati i ovu vrstu alternative. Dobra stvar kod mini kartica je što su male, pa mogu biti za celu porodicu. Umesto da pošaljete samo jednu, obezbedite mini kartice za svakog člana porodice.

Kratko i jasno

Život je već sam po sebi dovoljno komplikovan, pa ljudi vole kada je nešto jednostavno. Učinite svoj program lojalnosti jednostavnim i lako razumljivim, kako bi bio što bolje prihvaćen među kupcima. Kratka i jasna pravila i definisane nagrade, mogu značajno da unaprede Vaš program i doprinesu uspehu.

Reklamirajte svoje loyalty kartice

Nakon što ste osmislili loyalty program, dizajnirali i odštampali loyalty kartice, ostaje još samo da ga predstavite svojim kupcima. Kada je u pitanju promocija loyalty kartica, nije u pitanju nikakva posebna nauka i tehnika koju je potrebno savladati. Kao što reklamirate ostale proizvode u svom asortimanu, tako reklamirajte i loyalty kartice.

Pored reklame u samom lokalu, promociju svojih kartica lojalnosti možete da radite i na sajtu i društvenim mrežama. Uz to, Vaši zaposleni nenametljivo mogu kupcima da skrenu pažnju na Vaš loyalty program i po potrebi ga ukratko objanse.

Pored velike konkurencije u svim industrijama, loyalty kartice pružaju poslovanju način da se istakne i dođe do većeg broja lojalnih mušterija. Pored benefita za poslovanje tu su i benefiti za potrošače, pa loyalty kartice imaju po nešto za svakoga.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *