fbpx
ideje za loyalty kartice

Loyalty kartice su kartice veličine vizitke, koje se koriste da zadrže što veći broj kupaca, kroz sakupljanje bodova i davanje poklona i popusta na osnovu sakupljenih bodova. Pokazale su se kao sjajno marketinško sredstvo, pa ih koriste kako mali tako i veliki biznisi, u svim industrijama.

Bez obzira na to da li tek pokrećete program lojalnosti ili već uveliko izdajete loyalty kartice, uvek je dobro da imate nove ideje koje se mogu implementirati i obogatiti program. U nastavku teksta videćemo kako sve možete da organizujete svoj program lojalnosti da bi loyalty kartice donosile što više benefita, kako za Vas tako i za Vaše mušterije.

Poklon uz loyalty karticu

Najčešća i najjednostavnija vrsta loyalty kartice je ona koja svom vlasniku daje nešto na poklon, nakon određenog broja kupljenih proizvoda ili usluga ili odmah nakon učlanjenja. Ovaj tip loyalty kartica je primenljiv svuda, ali najzastupljenije su u kafićima, poslastičarnicama, frizerskim ili kozmetičkim salonima.

Recimo da imate svoj frizerski salon. Lako možete da izdate svojim mušterijama loyalty karticu koja će im pokloniti svako peto šišanje. Dakle, nakon četiri plaćena šišanja, peti put ih šišate gratis. Ovo je sjajan način da zadržite mušterije i podstaknete ih da izaberu baš Vaš frizerski salon, a ne salon Vašeg konkurenta.

Drugi proizvod – gratis

Poput prethodne strategije, i u ovom slučaju vlasniku loyalty kartice dajete besplatan proizvod, uz malu razliku. Ovde, uz kupljeni proizvod po punoj ceni, na poklon dajete još jedan takav proizvod. Ova strategija je dobra zato što postoje velike šanse da će drugi proizvod koji ste poklonili svojoj mušteriji, dobiti neko treći na poklon, koji će se možda u nekom trenutku odlučiti da Vas poseti.

Ekskluzivni popusti uz loyalty karticu

Pored skupljanja bodova koji se kasnije mogu iskoristiti, razmislite o tome da pojedine proizvode stavite na popust, ali isključivo za vlasnike Vaše loyalty kartice. To znači da pored običnih popusta koji su dostupni svima, u ponudi imate i one proizvode koji su na popustu samo za članove loyalty programa.

Na ovaj način stvarate osećaj povlašćenosti kod svojih lojalnih kupaca i dajete im direktne benefite kao članovima Vašeg programa lojalnosti. Sa druge strane, ostali kupci, koji nemaju Vašu loyalty karticu, možda se predomisle i postanu članovi programa, kada vide kakve popuste i pogodnosti propuštaju.

Nagradite svoje referale

Ako se pitate kako putem loyalty kartica da proširite krug lojalnih kupaca, odnosno da privučete nove mušterije, odgovor je kroz preporuke. Ono što možete da uradite je da pošaljete poruku ili mejl svojim postojećim članovima loyalty programa, i ponudite im razne nagrade, popuste i pogodnosti, ako vas preporuče svojim prijateljima i rodbini. Ovako brzo i jednostavno dolazite do novih članova loyalty programa, a Vaši referali, ljudi koji su Vas preporučili, bivaju nagrađani.

Kako biste dodatno zasladili ponudu, možete svojim novim članovima koji dolaze po preporuci, da ponudite neki popust ili poklon uz izdavanje loyalty kartice. Jednostavno, dajte im ponudu koju neće moći da odbiju.

Organizujte izvlačenje za vlasnike Vaše loyalty kartice

Da li ste razmišljali o tome da organizujete neku vrstu nagradne igre, u kojoj će učestvovati samo članovi Vašeg programa lojalnosti? Ovo je divan način da korisnicima Vaše loyalty kartice pokažete da ih cenite, ali pored toga je i sjajan vid marketinga. Svi vole nagradne igre, pa će izvlačenje neke veće nagrade stvoriti dobru reklamu za Vaš brend, a mnogi će se čak i učlaniti u Vaš program samo da mogu da učestvuju u izvlačenju nagrade.

Ovde je najvažnije da dobro izreklamirate nagradno izvlačenje za vlasnike loyalty kartica, i da počnete sa reklamiranjem na vreme, kako bi kupci imali vremena da se upoznaju sa planom i programom i da postanu Vaši loyalty članovi.

Otvoreno favorizujte svoje loyalty korisnike

Potrudite se da se vlasnici loyalty kartica uvek osećaju posebno i povlašćeno. Ovo je normalno, jer to su kupci koji su Vašem poslovanju ukazali poverenje i odlučili se za Vaš program lojalnosti. Možete im izaći u susret posebno uređenim popustima specijalno za njih, ili ih možete obavestiti o predstojećim popustima pre ostalih mušterija, kako bi znali šta se sprema i mogli da se pripreme za šoping. Uz to, uvek možete i da osmislite sitne poklone kao znak pažnje koji će Vaši loyalty korisnici umeti da cene.

Na ovaj način korisnici loyalty kartica se osećaju privilegovano i zadovoljni su što su Vašem poslovanju ukazali poverenje. Ostaće lojalni upravo Vama, a verovatno će Vas i preporučiti. Pored toga, kada ostale mušterije uvide prednosti koje bi imali kao Vaši loyalty članovi velike su šanse da će se učlaniti i postati korisnici Vaše loyalty kartice.

Ovo su samo neke osnovne ideje oko kojih možete da razvijete strategiju poslovanja u zavisnosti od toga u kojoj se industriji nalazite. Loyalty kartice su bile i ostale sjajan način da zadržite stare i privučete nove korisnike, pa maksimalno treba iskoristiti sve njihove benefite.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *