Članske kartice u novoj godini

U koji god novčanik da zavirite, velike su šanse da ćete naići na neku člansku karticu. Zapravo, istraživanja pokazuju da je u proseku, klasičan potrošač deo čak 14 članskih programa. Ovo je zato što članske kartice donose razne benefite kako za potrošače, tako i za Vaše poslovanje. Da li će tako biti i u narednoj godini? Sigurni smo da hoće. Članski programi su nešto što ne izlazi iz mode, a jedino što Vama preostaje jeste da nađete način da dođete do što većeg broja članova. Ukoliko još uvek ne izdajete članske kartice, nova godina je idealan trenutak da počnete. Kako da proširite korisnike članskih kartica u novoj godini pročitajte u nastavku teksta.

Nova godina je pravo vreme za promociju članskih kartica

Na korak smo od dočeka Nove godine. Vreme praznika je pred nama, a šoping groznica je u jeku. Postoji li bolje vreme za promociju brenda, povećanje prodaje i širenje broja korisnika članskih kartica? Ne. Ovo je najbolji deo godine za te aktivnosti, pa ga treba iskoristiti u potpunosti. Kako najefikasnije da proširite članstvo? Postoje razne tehnike za to, a mi ćemo proći one koje daju najbolje rezultate.

Pojačajte nagrade

Što više dajete, više Vam se vraća. Takva je situacija i kada je u pitanju odnos Vašeg brenda sa potrošačima. Kako je Nova godina vreme davanja, razmislite o tome šta je to što biste mogli da poklonite svojim vernim članovima. Ono što nam prvo pada na pamet je svakako neka vrsta novogodišnjih popusta, koji uvek donose jake rezultate. Pored toga, Gift kartice su već naširoko prihvaćene kao sjajno marketinško sredstvo i način da se privuku nove mušterije.

Dakle, jedan od načina na koji možete da proširite članstvo i privučete nove ljude su popusti i poklon kartice. Ove pogodnosti predstavite kao jedan vid proslave predstojeće godine, odnosno kao vrstu novogodišnjih poklona svojim lojalnim članovima, a i svima ostalima koji kupuju kod Vas.

Kako biste istakli nagrade koje ste namenili mušterijama, morate da osmislite i neki vid reklame. Da bi se što više ljudi upoznalo sa prazničnim benefitima, članovima možete na primer da pošaljete mejl, kojim ih detaljno informišete o svemu što ste spremili za njih. Uz to, uvek je efikasno izreklamirati se u samoj radnji, ukoliko ste vlasnik nekog maloprodajnog objekta.

Iskoristite veliku cirkulaciju ljudi tokom praznika

Nova godina i predstojeći praznici obiluju prometom kupaca. Praznična groznica je svuda oko nas, pa je velika greška ne iskoristiti ovaj trenutak za jednu ozbiljniju promociju Vaših članskih kartica. Kada je reč o reklami za članski program, ona može biti kako na samom mestu prodaje tako i online, na Vašem web sajtu ili društvenim mrežama.

Vidova promocije članskih kartica je mnogo. Već smo pomenuli da možete svojim postojećim članovima da pošaljete mejl, a nove članove možete da steknete isticanjem reklame na web sajtu.

Drugi vid promocije članskih kartica je na samom mestu poslovanja, u prodavnici. U tu svrhu možete osmisliti različite reklamne police ili informativne plakate. Reklamni materijal rasporedite po radnji, po rafovima, ali i na samoj kasi, kao i u ulazu u prodajni objekat. Cilj je da mušterije uputite u prednosti Vašeg članskog programa, kako bi odlučili da iskoriste sve njegove pogodnosti i učlane se.

Osmislite reklamni materijal tako da bude upadljiv. Jarke boje, neki duhoviti slogan ili privlačna ponuda mogu dosta da pomognu. Što više ljudi obrati pažnju na ovu Vašu novogodišnju promociju članskog programa, više novih članova ćete imati u sledećoj godini.

Počnite sa promocijom svog članskog programa na vreme

Što pre počnete sa isticanjem članskog programa, više ćete imati uspeha. Pik praznične atmosfera i šopinga je pre samog dočeka, dok nakon dočeka atmosfera naglo opada. Zato je važno da ranije počnete sa promocijom svega što članske kartice donose kupcima.

Nova godina je vreme kada svi jurimo poklone i popuste, a to je upravo ono što Vaš članski program može da ponudi. Izađite u susret svojim mušterijama prodajom prazničnih gift kartica koje mogu da poklone dragoj osobi. Kada potrošač sa gift karticom dođe kod Vas da je iskoristi, potrudite se da ga upoznate sa svojim članskim programom i ponudite mu posebnu ponudu ili poklon za učlanjenje, koje nema razloga da odbije.

Pustite i posebnu seriju gift kartica samo za već postojeće članove. Nagradite ih za lojalnost i dajte im određeni iznos novca ili proizvod na poklon. Uz ovu poklon karticu dostavite im i ponudu u okviru koje ih dodatno nagrađujete svaki put kada preporuče Vaš program lojalnosti. Ovo je posebno delotvorno pred ulazak u Novu godinu, tako da iskoristite ovaj period do maksimuma.

Ukoliko sve uradite kako treba i na vreme počnete sa promocijom svojih članskih kartica, u sledećoj godini sigurno ćete imati veći broj lojalnih kupaca i zadovoljnih korisnika Vaših proizvoda nego što ste imali u ovoj godini.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *