U modernom vremenu u kojem živimo, verovatno vam se čini da su vizit karte postale potpuno nepotrebne pored brojnih društvenih mreža i internet domena. Podaci bilo koje kompanije su sasvim dostupni na internetu, i samo jednom prukom ili i-mejlom možete kontaktirati praktično bilo koga iz određene kompanije. Međutim, šta god mi mislili, internet nije toliko sveprisutan, naročito na ovim prostorima, a vizit karte su još uvek itekako bitne u svakodnevnom životu, pogotovo u poslovnom svetu. Vizit karta je jedna od retkih stvari koju digitalni svet neće tako lako zameniti.

Uprkos modernoj digitalnoj revoluciji koja se u poslednjoj deceniji dešava u celom svetu, obična i jednostavna vizit kartica je još uvek i te kako upotrebljivo sredstvo marketinga. Ovo, naravno, ne znači da ni same vizit kartice nisu evoluirale – naprotiv, i one su se prilagodile novim tehnologijama i modernom biznisu 21. veka. Ukoliko ste u potrazi za nečim što će impresionirati vaše klijente i čime ćete se razlikovati od drugih ljudi u vašoj branši, svakako bi trebalo da razmotrite opciju modernih plastičnih vizit kartica. Kako bismo vas bolje upoznali sa prednostima vizit kartica u savremenom svetu, u ovom tekstu vam donosimo 6 razloga zbog kojih bi plastična vizit kartica mogla i vama biti od ogromne koristi.

Dugotrajnost

Kada se radi o trajnosti materijala, plastika odnosi jasnu pobedu kao neprikosnoveni i nezamenljiv materijal za vizit kartice. Za razliku od onih zastarelih papirnih vizit kartica, plastična vizit kartica se neće pocepati, saviti ili izgužvati. Ako se pokvasi, neće se izbrisati slova kao na papirnim karticama. Ako plastičnu vizit karticu odložite na određeno vreme, moći ćete uvek da pročitate podatke sa nje, jer neće izbledeti ni nakon nekoliko godina. S obzirom na sve ove prednosti plastičnih kartica u kategoriji izdržljivosti i otpornosti na oštećenja, možete biti sigurni da plastičnu vizit karticu nećete tako brzo baciti u kantu kao obične papirne kartice.

Estetika

Papirna vizit karta nije nešto čime možete oduševiti potencijalnog klijenta ili saradnika, ali ako mu uručite plastičnu vizit karticu, ona će svakako zainteresovati svakoga svojim kvalitetom i izgledom. Nema nikakve sumnje da se plastične vizit kartice iskaču iz gomile drugih bezličnih vizit karti stvarajući onaj popularni „wow“ efekat koji garantuje da se ime vašeg brenda neće zaboraviti tako lako.

Prepoznatljivost

Ako vaša kompanija posluje na gustom tržištu na kojem se bori sa brojnim drugim kompanijama i brendovima, plastična vizit kartica vam može omogućiti željenu prednost u startu. Ukoliko, na primer, posetite određenu konferenciju, samit ili neki sličan poslovni događaj na kojem se vizit karte razmenjuju veoma brzo, vaša plastična vizit kartica će pomoći vašem brendu da dođe u centar pažnje, jer je njen izgled i originalnost izdižu mnogo iznad običnih vizit karti koje većina ljudi danas koristi.

Pozitivni utisci

Prvi utisak se formira u trenutku uručenja vizit karte, a plastične vizit karte odaju sliku profesionalnosti i ambicije. Čak i ovim malim poboljšanjem vaše vizit karte, odavaćete utisak kvaliteta, usredsređenosti na detalje i kreativnosti koji će se automatski preneti i na vaš brend. I zapamtite onu poznatu rečenicu: „Imate samo jednu šansu da ostavite dobar prvi utisak!“.

Raznovrsnost

Plastične vizit karte je veoma lako osmisliti i odštampati. Međutim, sjajna stvar kod plastičnih vizit karti je što postoji ogroman izbor različitih stilova i boja koje možete odabrati, i što nedvosmisleno pomaže prepoznatljivosti vašeg brenda. Metalik boje izgledaju posebno dobro, ali transparentne, odnosno providne, vizit karte maksimalno pokazuju kreativnost i eleganciju. I ne samo to, nakon što odaberete boju i dizajn vaše vizit karte, na nju možete dodati brojne druge dodatke i funkcije, što će joj još više povećati vrednost i preoznatljivost.

Isplativost

Plastične vizit karte su sjajna investicija za budućnost, jer, iako koštaju nešto više u odnosu na papirne vizit karte, ne samo da će pokriti te troškove, već će i doneti značajan profit. Dugotrajni kvalitet plastike od koje se prave ove vizit karte znači da verovatno nećete morati da štampate veliki broj ovih kartica, kao što biste, recimo, morali u slučaju papirnih vizit karti, jer će većina vaših klijenata i poslovnih saradnika hteti da zadrži plastične vizit karte zbog njihove elegancije, tako da nećete morati ni da ih menjate. Stvarajući takmičarsku prednost i jak prvi utisak, plastične kartice ne samo da se više isplate nego obične papirne vizit karte, nego su i neophodnost u modernom poslovnom svetu.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *