vizit kartice

Činjenica je da živimo u digitalnom dobu. Došlo je vreme kompjutera, mobilnih telefona, interneta i nezaustavljivog razvoja tehnologije. Ako malo bolje pogledamo filmove iz ne tako daleke prošlosti, shvatićemo da zaista živimo u budućnosti. Ono što smo do skoro posmatrali kao naučnu fantastiku i maštu raznoraznih pisaca i režisera, danas prihvatamo kao našu stvarnost. Modernizacija na svim nivoima je evidentna, pa je normalno da modernizaciju isprati i vaše poslovanje. Jasno je da tehnološki napredak ne može da se izbegne i da se mora ići u korak sa vremenom kako bi se opstalo na tržištu.

Tehnologija nam je podarila razne mogućnosti, privilegije i komfor. Sve se odvija znatno brže nego ranije, protok informacija je trenutan, a mogućnosti nemerljive. Međutim, u celom tom digitalnom haosu i stalnim promenama i unapređenjima, jedna stvar je uspela da istraje i ostane podjednako značajna kao i do sada. Može se reći da je sada dobila na značaju još više, upravo zbog modernizacije poslovanja i života. U pitanju je najobičnija plastična vizit kartica. Izdržala je sve nalete progresa i zadržala svoje mesto u poslovnom svetu koje joj sa pravom pripada.

Različiti načini razmene kontakt podataka

Ako ipak smatrate da vašem poslovanju vizit kartice nisu potrebne i da sve možete da završite na drugi način, postavite sebi jedno prosto pitanje: kako? Kako ćete sklopiti novi poslovni kontakt, odnosno kako ćete svoje kontakt podatke dostaviti drugoj osobi.

Tačno je da postoje mnogobrojni načini razmene informacija, pa i kontakt podataka, međutim nedostaje im jedinstvenost, praktičnost, funkcionalnost kao i mogućnost dodatnog marketinga i reklame. Dakle, koje opcije imate. Slanje podatake o svojoj kompaniji putem mobilnog telefona, razmena profila na društvenim mrežama, prvenstveno na LinkedIn-u, ili slanje email-a. Iako je svaka od ovih opcija ok, one ipak ostaju samo to – ok. Ono što im nedostaje je „wow efekat“ odnosno ostavljanje jakog prvog utiska.

Zamislite situaciju u kojoj sedite u prostoriji punoj ljudi i komentarišete nešto vezano za vaš biznis. Kada vas neko pita za dodatne informacije, vi vadite iz novčanika prelepo dizajniranu i brendiranu poslovnu vizit karticu i pružate mu je u ruke tako da i svi ostali iz prostorije mogu da je vide. Sjajna reklama, wow efekat i jak prvi utisak o vašem biznisu, a to sve ste postigli u jednoj sekundi. Tako nešto ne možete nikada da dobijete slanjem mejla ili razmenom broja telefona.

Dizajn kartica

Da li bilo kakva vizit kartica utiče pozitivno na vaše poslovanje? Zapravo ne. Šta više, može i da vam naškodi. Vizit kartice koje su lošeg dizajna, slabog kvaliteta, lako se cepaju, gužvaju i ne izgledaju lepo, zapravo mogu da bace negativnu senku na vaše celokupno poslovanje. Mi ljudi smo vizuelna bića, pa ako nam se nešto ne dopada kako izgleda, vrlo lako nas može odbiti i sprečiti nas da isprobamo nešto što je možda sjajno. Upravo iz ovog razloga je potrebno da vaše vizit kartice budu kvalitetno urađene, da budu jasne, jedinstvene i prepoznatljive. Dizajn je veoma važan. Kroz dizajn dobijate reklamu koja nema cenu, marketing koji sam radi za vas, ako ga postavite na dobrim temeljima.

Razmislite o dizajnu. Kako da najbolje opišete čime se bavite. Predstavite svoje poslovanje u pravom svetlu. Konsultujte se sa stručnjacima iz ove oblasti, koji će znati šta najbolje prolazi na tržištu a šta ne. Neka vaše vizit kartice budu jasne i jednostavne. Nemojte previše komplikovati već ih uprostite, izradite kvalitetno i dajte im svoj lični pečat.

Jednostavnost

Postoje mnogobrojni razlozi zbog čega će vizit kartice uvek biti aktuelne, a jedan od njih je i njihova jednostavnost. One su korisne i praktične u svakoj prilici. Bez obzira da li ste sreli nekoga na ulici ili imate zakazan poslovni sastanak, vizit kartica je uvek dostupna i pri ruci. Dovoljan je trenutak da razmenite kontakt podatke i nastavite razgovor u nekom drugom pravcu. Nema potrebe komplikovati i otežavati ono što može biti tako jednostavno.

Profesionalnost

Pored praktičnosti, vizit karte će uvek biti odraz i simbol elegancije i profesionalnosti. Neke stvari su stvorene da traju i postoje bez obzira na vreme u kome živimo. Ako nemate izrađene vizit kartice za svoju kompaniju, gubite taj momenat profesionalnosti, koji ljudi od vas očekuju. Iako je danas sve digitalno, skoro svi mi još uvek negde očekujemo da dobijemo vizit kartu od nekoga ko ima svoj biznis. Ako je ne dobijemo osećamo se čudno, kao da nešto nedostaje, i ta osoba automatski gubi na poslovnoj ozbiljnosti.

U korak sa vremenom

I pored toga što su vizit kartice deo stare kulture i tradicije poslovanja, one vrlo lako mogu da idu u korak sa vremenom i razvojem tehnike. Vratimo se opet na dizajn. Neka izgledaju moderno. Različita kombinacija boja, različiti oblici i štampa, embosirani ili indent elementi itd. Pustite mašti na volju i iskoristite modernu tehnologiju kako biste kreirali jedinstvenu vizit karticu posebno prilagođenu vašem poslovanju.

Na kraju, razmislite i o mogućnosti implementacije QR koda u vašu vizit karticu. Na ovaj način dobijate najbolje od oba sveta, starog i novog. QR kod je sjajan način da istaknete svoje poslovanje i zaista se jasno odvojite od konkurencije. QR kod može imati različite funkcije kada se skenira, kao na primer otvaranje vaše web stranice, ili slanje kontakt podataka vaše kompanije automatski na telefon osobe koja je skenirala kod, ili može korisnika uputiti na profil vaše društvene mreže ili otvoriti Google mapu koja pokazuje gde se nalazi vaša kancelarija itd. Mogućnosti su velike, a na vama je da izaberete. Iskoristite tehnologiju i kreirajte svoje vizit kartice tako da se brendirate i istaknete na pravi način na tržištu koje svakim danom postaje sve konkurentnije, a vizit kartice vam možda i više nego ranije mogu pomoći u tome.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *