fbpx
id kartice za organizacije dogadjaja

Svi koji se bave event menadžmentom ili imaju učešće u organizaciji događaja, znaju koliko je bitno voditi računa o apsolutno svakom detalju koji je deo događaja, bez obzira na broj učesnika. Uvreženo je mišljenje da je isto organizovati događaj za deset ili pedeset ljudi, jer je logistika i organizacija potpuno ista i zahteva jednako angažovanje. Bez obzira da li organizujete seminare, konferencije, treninge ili druge vrste edukacija, upravljanje učesnicima, odnosno njihovim prisustvom je od ključne važnosti. Da ne pominjemo koliko je evidencija učesnika ili polaznika bitna kada je njihov broj veliki i kada se događaj odvija na nekoliko lokacija. Mora postojati apsolutna kontrola pristupa i zbog toga je akreditovanje, odnosno identifikacija učesnika izrazito važna. Najbolja identifikacija je putem akreditacija odnosno ID kartica koje Vaši učesnici mogu zadržati i nakon događaja, kao uspomenu ili poklon. Zašto je važno da obezbedite ID kartice za organizacije događaja?

Veća bezbednost

Akreditacije ili ID kartice za organizacije događaja doprinose većoj bezbednosti i sprečavaju pristup svima koji nisu planirani da budu deo event-a. Deljenjem ID kartica ili plastificiranih akreditacija sledite evidenciju učesnika i time uvek imate kontrolu pristupa i možete svojim učesnicima da garantujete bezbednost i sigurnost. U današnje vreme bezbednost na grupnim okupljanjima je imperativ i ne sme se nikako dovoditi u pitanje.

Bolja organizacija

Dobra organizacija događaja ogleda se u detaljima i nesmetanom toku programa ili agende. Ne toleriše se gubljenje vremena na čekanje ili propuste, naročito kada je broj učesnika veliki. Organizacija sa identifikacijom učesnika je najvažniji deo koji najviše utiče na reputaciju organizatora i to će Vam potvrditi svako ko je ikad učestvovao na nekom event-u.

Varijante za personalizaciju

Postoji nekoliko varijanti za izgled akreditacije. Mogu biti različitih veličina, plastične ili u omotu, kao i kartice. Vi odlučujete o vrsti personalizacije i šta će se od podataka naći na samim karticama. Možete imati bar ili QR kodove koji će se skenirati ili fotografiju učesnika uz navedene neke lične podatke.

Dodaci i aksesoari

Akreditacije i ID kartice moraju biti dostupne u svakom trenutku. Zbog toga je najadekvatnije da ih delite sa okovratnim trakama ili u specijalnim držačima koji se mogu nositi na pojasu, torbi i sl. Trake mogu biti sa logotipom organizacije ili sa nekom posebnom porukom koju vi izaberete.

Kao što imate partnere i dobavljače za prostor, ketering ili štampu materijala za događaj, potrebno je da ga imate i za akreditacije, tj za propusnice, jer su podjednako bitne. Nije stvar samo u štampanju, već u celokupnom procesu dizajniranja, personalizacije, pakovanja…Da li ste znali da akreditacije mogu biti spakovane u specijalno dizajnirana pakovanja i to po potpuno automatskom procesu?

Ako se odlučite za pesonalizaciju sa tzv. očitavanjem podataka morate imati čitače koji se mogu operativno koristiti bez ograničenja. To je automatski proces koji drastično ubrazava proces identifikacije velikog broja učesnika, na njihovo opšte zadovoljstvo. Najbolje je da pronađete partnera koji ima sve što Vam je potrebno na jednom mestu i koji ima iskustva u integrisanju sistema vezanih za ID kartice ili akreditacije.

Vodite računa o svakom detalju prilikom organziacije događaja i to će Vam se desetostruko vratiti. Imajte na umu da ljudi najčešće čuvaju akreditacije ili ID kartice nakon događaja, što je odličan način da im ostanete u prijatnom sećanju. Takođe, i aksesoari se čuvaju, što je još jedan od razloga zašto bi trebalo da obratite pažnju na dizajn i izradu.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *