fbpx
do veće posećenosti kroz loyalty program

Najveći broj ljudi prilikom odabira hotela prvo pogleda kolika je cena smeštaja. Dakle cena je jedan od glavnih faktora prilikom izbora hotela. Drugi dominantan faktor je lokacija. Naravno, jako je važan i kvalitet usluge, higijena, izgled soba kao i samog hotela, hrana, ponuda različitih aktivnosti u hotelu kao i pogodnosti koje nudite svojim gostima.

Kako je nemoguće da budete najbolji i ispred svoje konkurencije u svim ovim aspektima vođenja hotela, važno je da se istaknete i na neki drugi način. Jedan od najboljih i najzastupljenijih metoda je svakako loyalty program. Loyalty program vam pruža različite benefite, pomaže da zadržite stare mušterije, kao i da dođete do novih. Dobro osmišljen loyalty program može vas vrlo brzo izbaciti ispred konkurencije.

Kako funkcioniše loyalty program

Kroz loyalty program dobijate dodatno brendiranje i marketing, a vaši gosti priliku da iskuse sve benefite hotela kroz različito osmišljene nagrade koje nudite. Loyalty programi funkcionišu na jednostavnom principu – vaši gosti stiču poene koji im kasnije daju određene nagrade, pogodnosti, popuste itd. Na vama je da osmislite način prikupljanja ovih poena, kao i nagrade koje ćete ponuditi svojim mušterijama.

Napravite plan programa

Plan loyalty programa ne treba da bude suviše komplikovan i zamršen. Neka bude jasno vašim mušterijama šta je to što treba da urade kako bi ostvarili neku pogodnost. Svaki put kada potroše novac u vašem objektu dajte im određeni broj poena. Nakon nekog vremena imaće dovoljno bodova koje će moći da pretvore u nagradu. Možete uvesti i sistem u kojem se stiču bodovi za svaku rezervaciju načinjenu u vašem hotelu. Ono što je dobra strategija je da kreirate nekoliko različitih nivoa lojalnosti. Na ovaj način stimulišete mušterije da više troše kako bi prešli na sledeći nivo.

Nakon što ste osmislili šemu prikupljanja bodova, vreme je da kreirate i sistem za nagrade. Koje bi to nagrade mogli da ponudite, da li bi one bile u vidu popusta, ili u vidu besplatnog noćenja, besplatnog obroka itd. Dobra poslovna strategija je i davanje popusta svima koji postanu članovi vašeg lojalti programa. Takvu ponudu niko nema razloga da odbije, vaši gosti dobijaju popuste za plaćanja u vašem hotelu, a vi dobijate novog člana programa. Mogućnosti su beskrajne, na vama je da razmislite šta bi to bilo jedinstveno i originalno što bi Vaš hotel mogao da ponudi svojim gostima.

Benefiti za vaš hotel

Kroz loyalty program stvarate jedan poseban odnos sa svojim gostima. Članovi vašeg programa će se uvek radije vraćati vama nego vašim konkurentima, jer ih kod vas očekuju raznorazni popusti, nagrade i pogodnosti. Loyalty program stvara jedan osećaj pripadnosti vašem brendu, i ako imate zadovoljne mušterije velike su šanse da će vas preporučiti svojim prijateljima. Dakle, pored stvaranja zajednice zadovoljnih korisnika koji se uvek iznova vraćaju vašem brendu, dobijate i priliku za sticanje novih mušterija, putem preporuke vaših članova.

Koji su načini da izreklamirate svoj loyalty program?

Postoji nekoliko načina kako da svojim korisnicima približite loyalty program i prezentujete sve pogodnosti a da ne budete napadni i dosadni. Jednostavno, ukoliko vaši korisnici ne znaju da postoji loyalty program, svakako se neće ni prijaviti za isti.

Sajt hotela

U današnje vreme, većina ljudi će rezervisati sobu online, verovatno preko vašeg web sajta. Ovo je sjajan trenutak da im ponudite svoj loyalty program. Na primer, prilikom rezervacije sobe, možete ih pitati da li su član vašeg loyalty programa. Ako odgovore da nisu, predstavite im pogodnosti koje propuštaju time što još uvek nisu član vašeg programa. Ukoliko im ponudite i popust na rezervaciju koju su upravo krenuli da izvrše, jednostavno nema razloga da takvu ponudu odbiju.

Recepcija i osoblje

Postavite promotivne flajere i vaše loyalty kartice na samoj recepciji, tako da kada joj gosti pridju, prvo primete ponudu za vaš loyalty program. Obratite pažnju i na to da osoba koja radi na recepciji bude upoznata sa svim detaljima programa, tako da kada se neko bude raspitivao, recepcionar ima sve potrebne odgovore.

Hotelske ključ kartice

Zašto ne biste napravili pokretnu reklamu od svojih hotelskih ključ kartica. Dizajnirajte ih tako da gostima bude jasno da imate loyalty program u kojem ih čekaju razni benefiti. Hotelske ključ kartice su idealne, zato što ih svi gosti nose kuda god da krenu. Pored toga, ovakav vid reklame je u potpunosti nenametljiv, pa gosti neće imati osećaj kao da ih na nešto terate.

Loyalty programi su postali zastupljeni u gotovo svim industrijama. Ukoliko još uvek nemate program za svoj brend, vreme  je da ga kreirate i istaknete se u odnosu na konkurenciju.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *