greške prilikom izrade vizit kartica

Vizit kartice su bile i ostale jedno od najboljih marketinških sredstava koje vaš biznis ima. Bez obzira na modernizaciju poslovanja i digitalizaciju planete, obična vizit kartica je ostala u centru svih biznis dešavanja i razmene podataka između potencijalnih partnera i klijenata. Ukoliko ne izrađujete vizit kartice za svoje poslovanja, propuštate sve benefite koje one mogu da donesu. Takođe, ukoliko imate vizit kartice, koje su loše urađene i prepune grešaka, naškodićete svom poslovanju možda i više nego da ih ne izrađujete uopšte. U nastavku teksta osvrnućemo se na greške prilikom izrade vizit kartica koje morate da izbegnete.

Nedostatak potrebnih kontakt podataka

Osnovna uloga vizit kartice je da kontakt podatke vaše kompanije prenese na drugu osobu. Ukoliko se to ne dogodi, celokupna svrha vizit kartice nestaje. Zbog toga je jako bitno da nekoliko puta proverite da li su svi bitni podaci o vašoj kompaniji navedeni na kartici. Podaci koje bi vizit kartica morala da sadrži su poslovno ime, brojevi telefona, adresa sedišta, email adresa i web sajt. Pored toga možete da unesete i podatke o društvenim mrežama, ukoliko koristite te platforme za razvoj biznisa.

Bez ovih podataka delujete neprofesionalno i nepouzdano. Adresa vašeg poslovanja je naročito značajna. Ukoliko obavljate posao od kuće i ne želite da ostavite svoju privatnu adresu, razmislite o iznajmljivanju virtuelne kancelarija. Adresa sedišta ostavlja utisak vašeg ozbiljnog prisustva na tržištu kao i ozbiljnosti prilikom vođenja poslovanja.

Pogrešni ili zastareli kontakt podaci

U skladu sa prethodnim, vodite računa da ne dođe do štamparskih grešaka. Pregledajte vizit karticu nakon izrade nekoliko puta kako biste se uverili da su svi podaci ispravno uneti. Pored toga, promenite vizit kartice svaki put kada promenite neki od kontakt podataka. Bitno je da one oslikavaju aktuelno stanje u vašoj firmi.

Loš kvalitet izrade

Čime god da se bavite i da radite u životu, uvek treba težiti kvalitetu. Kažu da kvantitet vodi kvalitetu, odnosno što više puta nešto uradite to postajete bolji u tome. To je tačno, i zato je važno izabrati nekoga ko je taj put već prošao i može da vam pomogne prilikom izrade kvalitetnih vizit kartica.

Papirne kartice su zastarele. Pored toga lako se cepaju, gužvaju i gube. Ne ostavljaju dobar utisak na osobu kojoj se uručuju, pa ih treba izbegavati. Štampajte svoje kartice na plastici. Ostavljate osećaj kvaliteta i profesionalnosti. Pored toga plastične vizit kartice su dugotrajne i lakše za izradu i dizajn.

Budite drugačiji

U moru sličnih vizit kartica, vaš zadatak je da se izdvojite. Potencijalni klijent ili poslovni saradnik bi trebalo po nečemu da vas upamti. Velike su šanse da je vaša kartica samo jedna u nizu ostalih i ukoliko se ni po čemu ne razlikuje, verovatno će biti brzo zaboravljena.

Brendirajte se

Nemojte koristiti dosadne, jednolične boje. Koristite boje svog poslovanja. Brendirajte karticu. Međutim budite oprezni da ne preterate sa bojama. Lepo uklopljene boje mogu značajno da doprinesu sveobuhvatnom utisku vaše vizit kartice. Pored boja, ne zaboravite da stavite logo svog poslovanja. I u ovom slučaju, važno je imati osećaja i stila, kako bi se logo lepo uklopio u ostatak vizit kartice.

Previše ili premalo teksta

Važno je napraviti balans na vizit kartici. Nije dobro da bude previše teksta. U tom slučaju kartica deluje konfuzno i haotično. Ovako će i celokupno vaše poslovanje da izgleda nekome ko se prvi put susreće sa vama i sa ovakvom vizit karticom. Kada ima previše teksta, on će morati da bude jako sitan, pa će biti i težak za čitanje. To ne želite. Želite da vaša kartica bude jednostavna, jasna i da bez poteškoća prenosi poruku.

Sa druge strane, ne valja ni premalo teksta. Premalo teksta znači da ste možda zaboravili da stavite neki bitan kontakt podatak vezan za vaš biznis. Takođe, takva vizit kartica deluje prazno, pa će i vaše poslovanje delovati prazno, kao da nema šta da ponudi. Najbolje je napraviti balans između ove dve krajnosti i dizajnirati karticu tako da bude sve srazmerno.

Iskoristite pozadinu kartice

Ne propustite da iskoristite pozadinu vizit kartice. To će značajno olakšati srazmernu distribuciju podataka, kako kartica ne bi delovala zatrpano.

Čime se bavite

Objasnite ukratko ko ste i čime se bavite. Šta je to što nudite, kao i zašto baš vas da izaberu. Sve to je moguće navesti kroz jednu dobro osmišljenu rečenicu koja se lako pamti i ostavlja utisak da ste neko sa kim je dobro poslovati.

Nosite ih svuda sa sobom

Česta greška koju vlasnici poslovanja prave je da ne nose vizit kartice sa sobom. Nosite ih svuda. Gde god da krenete, makar i do prodavnice po hleb i mleko. Nikada ne znate kome možete da date svoju karticu i možda sklopite i neku poslovnu saradnju.

Raznih grešaka koje ljudi prave prilikom izrade kartica ima još dosta. To se posebno odnosi na neke tehničke detalje o kojima ćemo pričati u drugom blog postu. Za sada, ovo su neke od osnovnih koje bi svakako trebalo da se potrudite da izbegnete.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *