promocija poslovanja plastične vizit kartice

Na našem podneblju su se poslovni ljudi uvek dovijali i tražili najbolje načine kako da smanje troškove i povećaju profit, a da istovremeno ne izgube na kvalitetu usluge ili proizvoda koje nude. Marketing je fundamentalna osnova svakog biznisa, ali ponekad se čini da od njega i nema prevelike koristi kada se pogleda bankovni račun. Međutim, pravi marketing počinje sa ciljem da vaši klijenti ili potrošači zapamte vaš brend, asortiman proizvoda ili usluga. A za tu svrhu ne postoji ništa pouzdanije od kvalitetne plastične vizit karte.

Plastične vizit kartice

Vizit kartice izrađene od plastike postale su nezamenljiv deo u arsenalu svakog ozbiljnog biznismena ili trgovca, bilo da prodaje ili reklamira svoj proizvod. Ipak, većina ljudi će možda pomisliti: „da, sve je to u redu, ali ja želim da uštedim novac, a papirne vizit karte su mnogo jeftinije“. Možda papirne vizit karte i jesu jeftinije, ali da su isplativije od plastičnih vizit kartica? Materijal od koga se prave vizit karte je izuzetno važna stavka, jer ne postoji ništa trajnije od plastike (PVC-a). Takođe, poslovni ljudi gledaju na vašu vizit kartu kao odraz uspešnosti vašeg biznisa i ogledalo poslovnog odnosa. Vizit karta koja se lako isprlja, iskrivi i izgužva na ćoškovima je potrošni materijal, takoreći, i nema neku posebnu vrednost, a taj se utisak, nažalost, prenosi i na sam brend ili kompaniju koju ta vizit karta predstavlja. Ukoliko klijentima ponudite drugorazredni poslovni materijal i oni će u trenutku doneti odluku o vašoj kompaniji, a ona će, u ovakvim situacijama, retko biti pozitivna.

Štampanje plastičnih kartica

S obzirom da živimo u doba visoke tehnologije, možemo se smatrati srećnima što imamo priliku da nađemo firme koje kreiraju visoko-stilizovane vizit karte samo jednim klikom na dugme. Svoju vizit kartu svako može dizajnirati preko interneta i vaše vizit karte će vam stići na kućnu adresu u veoma brzom roku. Međutim, ova praksa može da bude preskupa za manje preduzetnike u zavisnosti od njihovog budžeta, ali, na sreću, postoje brojni načini da se smanje troškovi i uštedi još više. Mnogi poslodavci razmišljaju da sami dizajniraju svoje vizit karte. Ukoliko su njihove kreativne veštine dovoljno razvijeme, ovo može biti izuzetno dobra ideja, jer dozvoljava organizacijama da samostalno izrađuju oplastične kartice kada god im je to potrebno, i to po nižoj ceni. Na primer, jedno od rešenja koja se najčešće preporučuju je da prvobitni dizajn naprave profesionalci, odnosno firma koja se bavi izradom plastičnih kartica, a potom da vlasnik ili menadžer firme napravi izmene ili doda sitne detalje kao što su imena, adrese i brojevi telefona, u zavisnosti od potreba firme.

Bez obzira na koje rešenje da se odlučite, morate imati na umu da i plastične kartice treba da budu u skladu sa međunarodnim standardima koji definišu sve funkcije kartica, počevši od osnovnih dimenzija kartice, pa sve do fizičkih karakteristika plastike, što znači: kvalitet površine, toplotna stabilnost, elektromagnetna kompatibilnost, otpornost na UV zrake itd.

Samostalno kreiranje vizit kartica

Ukoliko imate talenta za dizajn ili marketing, možete sami kreirati svoje plastične vizit kartice od samog početka do završnih detalja. Postoji bezbroj različitih softvera koji mogu da integrišu sve vaše kreativne ideje. Programi poput Adobe Acrobata su jednostavni za korišćenje, imaju bezbroj mogućnosti, tema, različitih boja i nijansi tako da i vaša kreacija može izgledati apsolutno profesionalno i kvalitetno. Ipak, uvek treba imati na umu da završni proizvod mora da oslikava vaš brend, vrstu usluga i proizvoda koje vaša firma nudi, kao i osnovne podatke kao što su brojevi za kontakt ili adresa.

Pre nego što počnete sa izradom plastičnih kartica, preporučuje se da napravite spisak informacija koje želite da budu na kartici. To može biti tekst, fotografije, ilustracije ili logoi, ili različite vrste kodova. Takođe, možete se opredeliti za jednostrane ili dvostrane plastične kartice, a to uglavnom zavisi od količine informacija koje želite na kartici. Ipak, najvažnije informacije treba uvek da budu vidljive na prednjoj strani kartice, dok se informacije od sekundarnog značaja uglavnom stavljaju na zadnju stranu kartice.

Međutim, pored svih ovih preporuka, najvažnije je zapamtiti da glavna odlika najkvalitetnijih kartica jeste da su čitljive i pregledne, jer je njihova glavna svrha da pruže osnovne informacije o vama ili vašoj organizaciji. Zato se u izradi i dizajnu plastičnih kartica savetuje najpre jednostavnost, pa tek onda kreiranje estetskih detalja i stilskih dodataka, ukoliko imate prostora za to.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *