• septembar 25, 2017
  • | 200
  • 0

Pvc kartice su neophodan element platnih sistema današnjice. Ne prođe ni dan, a da ne iskoristite neku od svojih platnih, kreditnih, loyalty ili ID kartica. Bankarske pvc kartice su poznate i kao „plastični novac“ jer je njihova primarna funkcija plaćanje bez keša. Međutim, pored njih, sve više su u upotrebi nebankarske kartice, kao što su loyalty kartice,* ID kartice,* bonus kartice, gift kartice, RFID kartice i dr.

Sve je počelo…

1958. Bank of America je izdala Bank American Card, prvu kreditnu karticu u istoriji.

Pojava pvc kartica vezuje se za drugu polovinu 20. veka kada su i postavljeni temelji, do tada potpuno nove, kartičarske industrije. Od tada, pa sve do danas, ideja je proizvesti kvalitetnu pvc karticu, privlačnog dizajna, sa što više funkcija i nivoa zaštite. Razvoj ove mlade industrije se pre svega ogleda u tehnološkom usavršavanju opreme za proizvodnju i personalizaciju kartica, što većoj zaštiti podataka koji se skladište na pvc kartici i bezbednosti transakcija koje se obavljaju karticom.

Kako su pvc kartice postale „pametne“?

Primena pvc kartica se menjala tokom vremena. Najpre su to bile isključivo bankarske kartice, namenjene plaćanju, a onda se desio upliv pvc kartica i u nebankarski sektor. Osavremenjavanjem loyalty marketinga, pvc kartice su postale neophodno sredstvo za prikupljanje raznih pogodnosti za kupce. Modernizacija načina registracije, pristupa ili evidencije dovela je do toga da se u današnje vreme sve to uglavnom radi skeniranjem bar koda ili čitanjem podataka sa čipa na pvc kartici.

Kvalitet pvc kartica je presudan za Vaš brend

Da biste osigurali imidž svog brenda,  morate voditi računa kakve pvc kartice predstavljaju Vaš brend kod krajnjih korisnika ili kupaca. Danas niko ne toleriše previše čekanja i nepotrebno gubljenje vremena. Ako klijent čeka predugo na personalizovanu pvc karticu, bilo da je ona bankarska ili loyalty, to automatski utiče na kredibilitet Vaše kompanije. Ako se nakon kratkog korišćenja desi da pvc kartica izbledi ili da se završni sloj, tzv. laminat, oguli sa ivica kartice, Vaš klijent može da posumnja i u kvalitet Vaših usluga ili proizvoda. Naročito ako se radi o loyalty programu, gde je lojalnost kupaca presudna.

Nemojte dovoditi u sumnju imidž svog brenda. Danas niko nema taj luksuz. Vodite računa o svakom pojedinačnom klijentu tako što ćete mu uručiti najkvalitetnije pvc kartice.  Ukoliko ste zainteresovani za neke od pvc kartica* iz naše ponude, kontaktirajte nas i poslaćemo Vam ponudu. Osim toga, nudimo i napredna softverska rešenja koja se zasnivaju na upotrebi pvc kartica – loyalty program*, program za evidenciju radnog vremena*, card design program, pin print, kao i programi za personalizaciju kartica*i kriptovanje podataka*. Ako želite da prebacite personalizaciju kartica u svoju firmu, pogledajte asortiman štampača* i embosera za kartice* koji će Vam omogućiti efikasno poslovanje. *

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *